9.-10. máj 2024, Začiatok: 11:00 pracovné stretnutie
Pracovné stretnutie - moderný sekretariát úradu
Horný Smokovec, hotel Bellevue
pracovné stretnutie
Odborní zamestnanci miest a obcí na úseku sekretariátu, osobných úradov, organizačných oddelení, osobní asistenti, štatutári, vedúci zamestnanci miest, obcí a VÚC
100
07.05.2024
09100524
RVC Prešov, RVC Košice, RVC Michalovce
Cena pre členov:
220 €Cena pre nečlenov:
240 €Program:
Etiketa a protokol ako súčasť každej modernej a úspešnej samosprávy
* Organizovanie a postupy pri jednotlivých návštevách, prijatiach, spoločenských podujatiach a všetky náležitosti s tým súvisiace s aspektom na dodržiavanie etikety a protokolu*
Lektorka: Mgr. Sandra Makeľová
- Význam etikety a protokolu pri budovaní úspešnej samosprávy
- Základné zásady a princípy v dávaní prednosti, pravidlo pravej ruky..
- Pozdrav a predstavovanie
- Aké sú základné úlohy a povinnosti tímu primátora a starostu pri prac. aj spoloč. stretnutiach?
- Pozvánka ako jeden zo základných predpokladov každého úspešného podujatia a návštevy
- Správna komunikácia s hosťom, delegáciami, prac. a obchod. partnermi
- Vhodný výber priestorov – na čo sa prihliada
- Insígnie
- Vítanie a usádzanie hostí na úrade v bežný deň ale aj počas špeciálnych návštev
- Kto je kto, kto má prednosť a ako ho spoznáme
- Ako má vyzerať správna menovka a kedy ju používať
- Občerstvenie pre návštevu počas jednotlivých druhoch stretnutí
- Dress code – vhodné obliekanie na rôzne druhy podujatí v samospráve
- Príhovor
- Ako vybrať správne dary a kvety, podľa čoho postupovať
- Kedy je správny čas na fototermín, podpis do kroniky a detaily s tým spojené
- Ukončenie stretnutí, rokovaní, pracovných návštev, odprevádzanie hostí
BONUS : reč tela, zdvorilostná komunikácia, úsmev ako jeden z hlavných predpokladov dobrého dojmu, dobrá káva – polovička úspechu a iné..
.............................................................................................
Ako efektívne riadiť seba a iných - 1. časť
Riešenie rizikových klientov 1. kontaktu efektívne - 2. časť
Lektorka: Ing. Nora Lauková, MBA
1. časť:
- Ako zvládať vlastných time manažment a manažment iných
- Organizácia práce - dôležité veci ako prvé - plánovanie a realizácia priorít a úloh
- Vyhodnocovanie a vytvorenie zdravého systému organizácie práce bez záťaže - rady, tipy a techniky/modelové situácie
2. časť:
- Typológia rizikových klientov - ako ich spoznať a vedieť na nich reagovať
- Nenásilná asertívna komunikácia, stabilizácia rizika a nastavenie zákazníckej komunikácie
- Konflikty, manipulácie, agresivita - ako ich zvládnuť - techniky/modelové situácie prakticky