3. február 2021, Začiatok: 09:00 (Prihlasovanie na toto podujatie je po uzávierke)
eGovernment v praxi obce - prehľad základných povinnosti obce s dôrazom na vydávanie rozhodnutí elektronicky *online webinár* Zmena termínu na 3.2.2021
zamestnanci miest, obcí, VÚC, starostovia/primátori, kontrolóri, poslanci
500
03.02.2021
190121
RVC Košice
Cena pre členov:
22 €Cena pre nečlenov:
37 €Program:
- Elektronické schránky
typy schránok
stav schránok
lehoty doručenia
- Elektronický podpis
spôsoby elektronickej autorizácie – mandátny certifikát vs. pečať
formát elektronického podpisu
praktické info – ako získať certifikáty bezplatne, ako postupovať pri ich zneplatnení
- Elektronické formuláre a doložky
- Elektronická registratúra
prijímanie podaní, ich spracovanie, znižovanie poplatkov za elektronické podania
vytváranie podaní (napríklad žiadostí o nenávratné finančné príspevky, podaní na exekučný súd, ...), posielanie rozhodnutí, odpovedanie na podania
- Listinný rovnopis
Základné náležitosti
Centrálne úradné doručovanie
- Modul dlhodobého ukladania
- Zaručená konverzia
- Oversi.gov.sk – jeden krát a dosť
- Zverejňovanie
na slovensko.sk - elektronická úradná tabuľa
na vlastnom webovom sídle
- Informačný systém pre automatizované spracovanie, dodávatelia
- Kontroly
Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu – UPVII
- egovernment
- prístupnosť webového sídla
Najvyšší kontrolný úrad SR - NKÚ
Transparency international Slovensko – TIS