7. október 2021, Začiatok: 09:00 (Prihlasovanie na toto podujatie je po uzávierke)
Ako pracovať s Elektronickou schránkou *s dôrazom na postup pri vydávaní rozhodnutí v schránke na slovensko.sk* Kapacita naplnená, prezenčne, z dôvodu kapacity len pre očkovaných (covid preukaz)
Michalovce, Vysoká škola sv. Alžbety, Partizánska 23
praktický seminár
štatutári a zamest.inštitúcií,kt.sú v zmysle zákona o egovernmente povinné vykonávať verejnú moc elektr
30
05.10.2021
071021
RVC Michalovce
Cena pre členov:
40 €Cena pre nečlenov:
55 €Program:
Program seminára : na vlastnom notebooku
- stručné informácie o zákonnej povinnosti vydávať rozhodnutia elektronicky
- vstup do schránky ako štatutár, ako poveriť ďalšiu osobu - potrebné náležitosti, postup
- vydanie rozhodnutia
platné pravidlá, konkrétny postup krok za krokom
vytvorenie samotného elektronického úradného dokumentu, dáta v štruktúre elektronického formuláru, či, ako, kedy a kde použiť PDF
podpísanie rozhodnutia v elektronickej podobe - použitie mandátneho certifikátu alebo pečate (plus praktický návod ako vybaviť certifikáty)
- odosielanie
- ako odoslať elektronický originál do schránky účastníka konania, aktivovanej na doručovanie
- ako vytvoriť listinný rovnopis = papierovú podobu pre tých účastníkov konania, ktorí nemajú aktivovanú el. schránku na doručovanie
- ako vyznačiť právoplatnosť a vykonateľnosť - prečo vyznačovať právoplatnosť, ako postupovať
- ako podať projekt elektronicky, ako dokladať vyžadované dokumenty, kedy použiť el. originál, kedy zaručenú konverziu
- dlhodobé ukladanie dokumentov
Odporúčanie pre účastníka, pripravte si:
- aspoň jedno rozhodnutie v podobe nenaskenovaného textového dokumentu
- údaje o rozhodnutí, údaje o účastníkoch konania
- vlastný notebook,elektronický občiansky preukaz, BOK, čítačku