4.-10. február 2021, Začiatok: 09:00 (Prihlasovanie na toto podujatie je po uzávierke)
eGovernment v praxi obce - prehľad základných povinností obce/mesta, s dôrazom na vydávanie rozhodnutí elektronicky *videoseminár* Posun termínu z 20.01.2021
Cieľová skupina:
starostovia/primátori, kontrolóri, poslanci, zamestnanci miest, obcí
Kapacita:
500
Uzávierka:
09.02.2021
Variabilný symbol:
2001
Organizátor:
RVC Michalovce
Cena pre členov:
22 €Cena pre nečlenov:
37 €Program:
- Elektronické schránky
- typy schránok
- stav schránok
- lehoty doručenia
- Elektronický podpis
- spôsoby elektronickej autorizácie – mandátny certifikát vs. pečať
- formát elektronického podpisu
- praktické info – ako získať certifikáty bezplatne, ako postupovať pri ich zneplatnení
- Elektronické formuláre a doložky
- Elektronická registratúra
- prijímanie podaní, ich spracovanie, znižovanie poplatkov za elektronické podania
- vytváranie podaní (napríklad žiadostí o nenávratné finančné príspevky, podaní na exekučný súd, ...), posielanie rozhodnutí, odpovedanie na podania
- Listinný rovnopis
- Základné náležitosti
- Centrálne úradné doručovanie
- Modul dlhodobého ukladania
- Zaručená konverzia
- Oversi.gov.sk – jeden krát a dosť
- Zverejňovanie
- na slovensko. sk - elektronická úradná tabuľa
- na vlastnom webovom sídle
- Informačný systém pre aizované spracovanie, dodávatelia
- Kontroly
- Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu – UPVII
egovernment
prístupnosť webového sídla
- Najvyšší kontrolný úrad SR - NKÚ
- Transparency international Slovensko – TIS