eGovernment v praxi obce - prehľad základných povinností obce/mesta, s dôrazom na vydávanie rozhodnutí elektronicky *webinár* Posun termínu z 19.01.2021

Termín

3. február 2021, Začiatok: 09:00

Kategória:

webinár

Cieľová skupina:

starostovia/primátori, kontrolóri, poslanci, zamestnanci miest, obcí

Kapacita:

500

Uzávierka:

02.02.2021

Variabilný symbol:

1901

Organizátor:

RVC Michalovce

Cena pre členov:

22 €

Cena pre nečlenov:

37 €

Program:

  • Elektronické schránky
    • typy schránok
    • stav schránok
    • lehoty doručenia
  • Elektronický podpis
    • spôsoby elektronickej autorizácie – mandátny certifikát vs. pečať
    • formát elektronického podpisu
    • praktické info – ako získať certifikáty bezplatne, ako postupovať pri ich zneplatnení
  • Elektronické formuláre a doložky
  • Elektronická registratúra
    • prijímanie podaní, ich spracovanie, znižovanie poplatkov za elektronické podania
    • vytváranie podaní (napríklad žiadostí o nenávratné finančné príspevky, podaní na exekučný súd, ...), posielanie rozhodnutí, odpovedanie na podania
  • Listinný rovnopis
    • Základné náležitosti
    • Centrálne úradné doručovanie
  • Modul dlhodobého ukladania
  • Zaručená konverzia
  • Oversi.gov.sk – jeden krát a dosť
  • Zverejňovanie
    • na slovensko. sk - elektronická úradná tabuľa
    • na vlastnom webovom sídle
  • Informačný systém pre automatizované spracovanie, dodávatelia
  • Kontroly
    • Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu – UPVII

egovernment

prístupnosť webového sídla

  • Najvyšší kontrolný úrad SR - NKÚ
  • Transparency international Slovensko – TIS

 

 

Vaše otázky a pripomienky k podujatiu

Sem môžete písať otázky pre lektorov alebo názory na priebeh seminára.