28. apríl 2017, Začiatok: 09:00 (Prihlasovanie na toto podujatie je po uzávierke)
Práca s elektronickými schránkami – eGovernment pre OBCE v praxi
starostovia, vedúci zamestnanci, ostatní zamestnanci obcí, VÚC, kontrolóri
120
28.04.2017
2804
RVC Košice
Cena pre členov:
18 €Cena pre nečlenov:
33 €Program:
1. Základné informácie o zákone o eGovernmente
2. Konkrétne povinnosti obce, školy vo vzťahu k webovému sídlu a bezpečnostnému projektu
3. Postup obce, školy pri práci s www.slovensko.sk
4. Elektronické schránky na www.slovensko.sk - ako začať, ich zriadenie, aktivácia, správa, komunikácia prostredníctvom el. schránky.
5. Používanie jednotlivých modulov na www.slovensko.sk
6. Udelenie oprávnenia na prístup ďalším osobám (zamestnancom, právnym zástupcom .. )
7. Elektronický občiansky preukaz eID a kvalifikovaný elektronický podpis (predtým zaručený el. podpis) - získanie a používanie
8. Nastavenie upozornení, ak do el. schránky príde podanie
9. Získanie, inštalácia a používanie potrebných softvérov
10. Praktické ukážky prihlásenia a spravovania elektronickej schránky
11. Ukážka podania žiadosti na úrad elektronicky, konkrétne formáty súborov a podpisovanie
12. Diskusia a poradenstvo