Elektronizácia rozhodnutí v samospráve a školstve v roku 2025 *Zápisy a prijatie žiakov v roku 2025* Zápis žiakov do ZŠ, žiadosti o prijatie detí do MŠ

Termín

26. marec 2025, Začiatok: 09:00 (Webinár)
26. marec - 1. apríl 2025, Začiatok: 09:00 (Záznam z webinára)

Miesto konania:

online, Zoom

Kategória:

webinár/ záznam

Cieľová skupina:

štatutári a zamestnanci obcí, miest, VÚC a nimi zriadených rozpočtových a príspevkových organizácií, kontrolóri

Kapacita:

200

Uzávierka:

26.03.2025

Variabilný symbol:

250325

Organizátor:

RVC Košice

Cena pre členov:

28 €

Cena pre nečlenov:

43 €

Program:

- oficiálna úradná komunikácia v elektronickej podobe, správne vydávanie rozhodnutí v rámci originálnej kompetencie, prenesenej kompetencie

Doplnené: 
- Zápis žiakov do ZŠ, žiadosti o prijatie detí do MŠ
- povinnosti platné aj pre školy, ktorých zriaďovateľom je cirkevná alebo súkromná organizácia

  • eGovernment v roku 2025:
    • Aktuálny stav a budúce trendy elektronizácie verejnej správy v obciach a školách.
    • Oficiálna elektronická komunikácia úradov s účastníkmi konaní, škôl s rodičmi a inými orgánmi.
    • Legislatívne zmeny a ich dopad na obce a školy.
  • Elektronické rozhodnutia, vrátane rozhodnutí riaditeľa školy:
    • Právne aspekty vydávania elektronických rozhodnutí.
    • Postup pri zápise a prijatí žiakov v elektronickej forme.
    • Formálna stránka a štruktúra elektronických rozhodnutí.
    • Používané formáty a technické náležitosti.
  • Praktické postupy:
    • Zriadenie a správa elektronickej schránky obce a školy.
    • Vydanie rozhodnutia.
    • Certifikáty na autorizáciu a podpisovanie.
    • Informačné systémy a ich prepojenie.
    • Udelenie oprávnení zamestnancom.
    • Postup pri zmene riaditeľa školy.
  • Doručovanie a archivácia:
    • Elektronické doručovanie rozhodnutí a listinné rovnopisy.
    • Vyznačenie právoplatnosti a ukladanie dokumentov.
    • Postup v prípade technických problémov.
  • Kontroly a súlad s legislatívou:
    • Súvisiaca legislatíva a povinnosti obcí a škôl.
    • Výsledky kontrol a najčastejšie chyby.
    • Ako sa pripraviť na kontrolu.
  • Praktické ukážky:
    • Praktické ukážky podaní, žiadostí o zápis žiakov.
    • Vytvorenie rozhodnutia ako elektronického úradného dokumentu.
    • Podpisovanie certifikátom, kedy akým.
    • Odosielanie rozhodnutia účastníkom konaní, rodičom a vytváranie listinného rovnopisu

Vaše otázky a pripomienky k podujatiu

Sem môžete písať otázky pre lektorov alebo názory na priebeh seminára.

Zmluvné podmienky:

Regionálne vzdelávacie centrum Košice
Sídlo združenia a kancelárie: Hlavná 68, 040 01  Košice

IČO: 31268650
DIČ: 2021412756
Bankové spojenie: VÚB, a.s.

IBAN: SK51 0200 0000 0012 7403 5053

SWIFT (BIC) kód banky: SUBASKBX

 

Táto pozvánka, resp. elektronické Potvrdenie o prihlásení slúži (vygeneruje ho náš systém a zašle vám ho na vami zadaný mail) ako účtovný doklad podľa § 10 ods. 1 zákona č 431/2002 Z.z. o účtovníctve v z.n.p. Účastnícky poplatok je stanovený dohodou v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. RVC Košice nie je platcom DPH.

V zmysle ochrany autorských práv nie je možné z videa realizovať obrazové a zvukové záznamy a ďalej šíriť video a materiál v elektronickej podobe osobám, ktoré nie sú riadne prihlásené na seminár.

Upozornenie:Odoslaním prihlášky sa záväzne prihlasujete a vzniká vám povinnosť uhradiť vložné. V prípade neúčasti, vložné nevraciame, je možné poslať iného zamestnanca. Odhláška je možná len do dátumu uzávierky prihlášok.