Postup stavebného úradu počas COVID-19 - povinnosti, lehoty, praktické odporúčania Stavebný úrad

Termín

23. marec 2021, Začiatok: 09:00 (Webinár)
24.-30. marec 2021, Začiatok: 09:00 (Videoseminár) (Prihlasovanie na toto podujatie je po uzávierke)

Miesto konania:

online

Kategória:

webinár/videoseminár

Cieľová skupina:

zamestnanci stavebných úradov, starostovia obcí, zamestnanci špeciálnych stavebných úradov ostatní záujemcovia

Kapacita:

500

Uzávierka:

23.03.2021

Variabilný symbol:

230321

Organizátor:

RVC Košice, RVC Prešov

Cena pre členov:

25 €

Cena pre nečlenov:

40 €

Program:

PROGRAM WEBINÁRA:

- Postup stavebného úradu počas COVID-19 - povinnosti, lehoty, praktické odporúčania

- Spolupráca stavebného úradu s okresným úradom v čase COVID- 19

 

  • Komplexné informácie o prepojení stavebného zákona (č. 50/1976 Zb.) a správneho poriadku (zákon č. 71/1967 Zb.) pri vedení konaní stavebnými úradmi počas trvania núdzového stavu a s tým súvisiaceho zákazu vychádzania.
  • Zamestnanci stavebných úradov pri vykonávaní miestnych ohliadok, ústnych pojednávaní a štátnych stavebných dohľadov na stavbách, pri nahliadaní účastníkov konania do podkladov rozhodnutí a pod., vykonávajú tieto úkony osobne a vystavujú sa vysokému riziku nákazy a prenosu vírusu. Tomuto riziku sú vystavení aj účastníci konaní podľa stavebného zákona, ktorí sa dostavia na spoločné rokovania, a preto je potrebné spomínané úkony vykonávať len v nevyhnutnom rozsahu.
  • Pracovníci stavebných úradov získajú informáciu o možnostiach predĺženia lehôt na vykonanie spomínaných úkonov, ako aj lehôt na vydanie rozhodnutí, tak, aby neboli porušené ustanovenia stavebného zákona a správneho poriadku. Vysvetlené budú aj výnimky, kedy nie je možné upustiť od vykonania niektorých úkonov, a tieto je potrebné uskutočniť tak, aby boli dodržané opatrenia vyplývajúce z aktuálne platných uznesení Vlády SR a vyhlášok úradov verejného zdravotníctva, súvisiace s ochorením COVID-19.
  • Blok otázok a odpovedí.

 

Pracovný materiál: súčasťou podujatia je pracovný materiál a v prípade možnosti aj vzory dokumentov, ktoré zasielame účastníkom mailom, spolu s linkom na webinár, resp. videoseminár.

Vaše otázky a pripomienky k podujatiu

Sem môžete písať otázky pre lektorov alebo názory na priebeh seminára.

Zmluvné podmienky:

Regionálne vzdelávacie centrum Košice
Sídlo združenia a kancelárie: Hlavná 68, 040 01  Košice

IČO: 31268650
DIČ: 2021412756
Bankové spojenie: VÚB, a.s.

IBAN: SK51 0200 0000 0012 7403 5053

SWIFT (BIC) kód banky: SUBASKBX

Za členov na toto podujatie sú považovaní členovia  vymenovaných RVC: RVC Košice, RVC Martin, RVC Nitra, RVC Michalovce, RVC Prešov, RVC Rovinka, RVC Senica, RVC Trenčín, RVC Trnava.


Vo vložnom je zahrnuté: poplatok za prípravu a realizáciu webinára, zaslanie pracovného materiálu mailom, vyhotovenie a uloženie videozáznamu, honorár lektora, organizačné náklady.

V zmysle ochrany autorských práv nie je možné z videa realizovať obrazové a zvukové záznamy a ďalej šíriť video a materiál v elektronickej podobe osobám, ktoré nie sú riadne prihlásené na seminár.

 

Upozornenie:Odoslaním prihlášky sa záväzne prihlasujete a vzniká vám povinnosť uhradiť vložné. V prípade neúčasti, vložné nevraciame, je možné poslať iného zamestnanca. Odhláška je možná len do dátumu uzávierky prihlášok.